Poznaj Swoje Możliwości Leczenia Bólu

Poznaj Swoje Możliwości Leczenia BóluNiezależnie od tego, czy twój ból stawów, leczeniem raka, fibromialgia lub starej kontuzji, trzeba znaleźć sposób, aby kontrolować swój ból. Jaki najlepszy podejście do tego?

Pierwszym krokiem w zarządzaniu bólem jest planowanie spotkania z lekarzem, aby ustalić przyczynę bólu i dowiedzieć się, w jaki podejście do zarządzania ból często jest najbardziej skuteczne dla niego. Wiele różnych opcji zarządzania bólu dostępnych: można znaleźć prawy kombinacja obróbki, aby uzyskać ulgę.

Przed przystąpieniem do leczenia ból, ważne jest, aby zrozumieć, jak jest ona definiowana.

„Międzynarodowe stowarzyszenie badania bólu wystąpiła z консенсусным wnioskiem”, – https://www.cnsfoundation.org/ostelife/ mówi Judith , doktor filozofii, dyrektor programowy programu rehabilitacji przewlekłego bólu w Klinice w Cleveland w Ohio. „Ból jest to nieprzyjemne zmysłowe i emocjonalne doświadczenie. Myślę, że to bardzo ważne. Gdy skupiamy się tylko na cielesnym aspekcie, nie możemy ocenić cierpiący komponent bólu, który ważne jest, aby rozpoznać, bo ból-to nie jest to, co dzieje się na peryferiach.”

Dlaczego Ludzie Odczuwają Ból Inaczej?

Dlaczego Ludzie Odczuwają Ból Inaczej?Ból jest realne i fizyczne-w tym nie ma żadnego błędu. Ale ból jest mierzona i jest specyficzny dla jednego człowieka, opierając się na jego percepcji bólu, a więc ból, każdy ma inny.

„To, co mózg interpretuje to, bez wątpienia, może być zmodyfikowana emocje” – zauważa Scheman. Oznacza to, że ludzie, którzy boją się bólu, depresji lub lęku, mogą odczuwać ból w inny sposób, i, być może, bardziej poważnie, niż te, które odczuwa ból, ale nie odczuwa te inne emocje.

Leczenia bólu: Leczenie ciała i umysłu

Scheman podkreśla znaczenie zbliżania się do bólu, zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie i nawrócenia „do ludzi jak do całych istotom ludzkim.”W ten sposób, podczas gdy przewlekłe leki przeciwbólowe mogą być skuteczne i ważne dla zarządzania bólem dla wielu ludzi, to nie tylko narzędzie, dostępne, jeśli chodzi o leczenie bólu, i to nie musi być jedynym narzędziem, które jest używane.

Stosowanie leków. „Istnieje wiele leków, które są przypisane od bólu” – mówi Схеман, choć zauważa, że opioidy (leki) i benzodiazepiny mogą być najlepszymi opcjami. Te metody leczenia ” mają swoje własne problemy, i nie ma dobrych badań na temat używania opioidów w ciągu długich okresów czasu w leczeniu bólu przewlekłego.”

Typy chroniczny bólowy lekarstwo używanego m.in.:

  • Leki z grupy NLPZ (niesteroidowe leki przeciwzapalne), w tym ibuprofen, naproksen i kwas acetylosalicylowy
  • Paracetamol (Tylenol)
  • Leki przeciwdepresyjne, które mogą poprawić sen i złagodzić ból
  • Leki schwytanie, które mogą być wydajni w taktować ból związany z uszkodzeniem lub urazem nerwu
  • Sterydy, jak deksametazon i prednizon, aby zmniejszyć stan zapalny i ból

Leczenie. Terapia może być skierowana na umysł i ciało. Scheman mówi: „staram się traktować każdą z tych terapii nie jako czysto fizyczną lub czysto psychologiczne — zawsze mieszamy obie te rzeczy.”

Fizjoterapia jest bardzo ważną częścią każdego programu leczenia bólu. Ból może być pogarsza ćwiczeń, które są wykonywane prawidłowo (lub źle interpretowane jako ból, a nie nadmierne używanie), i fizjoterapeuta może dostosować odpowiedni tryb ćwiczeń dla ciebie. Właściwe ćwiczenie powoli umacnia swoją tolerancję i zmniejsza ból — nie będziesz w końcu przesadzić i się poddawać, bo to boli.

Terapia poznawczo-behawioralna pozwala ludziom „uczyć się i lepiej zrozumieć, co to ból, i co mogą z tym zrobić”, mówi Схеман. Terapia ta jest naprawdę o rozumieniu roli bólu w swoim życiu i co to właściwie oznacza dla ciebie, dodać Scheman.

Inne opcje zarządzania bólu. Różnorodność podejść i czasowniki modalne może pomóc ci poradzić sobie zarówno fizycznej, jak i emocjonalnej częścią bólu:

  • Inne opcje zarządzania bólu. Różnorodność podejść i czasowniki modalne może pomóc ci poradzić sobie zarówno fizycznej, jak i emocjonalnej częścią bólu:Tens (przezskórna elektryczna nerwowy stymulacja) terapia
  • Medytacja
  • Odprężenie
  • Obrazy wizualne, takie proste, jak obraz spokojne sceny, np.
  • Biofeedback, która uczy się kontrolować napięcie mięśni, temperaturę, tętno i wiele innych
  • Terapia ciepłem i zimnem
  • Manipulowanie i masaż

Podsumowanie: skontaktuj się z bólu, gdy tylko będzie problemem w twoim życiu. „Nam nie jest gwarantowana życie bez bólu” – mówi Схеман. Ale gdy chroniczny ból zaczyna niszczyć swoją zdolność do funkcjonowania w świecie, to jest to problem, który należy rozwiązać.