Jak rzucić palenie w sposób naturalny?

0
189

Możesz rzucić palenie z niewielką pomocą

Możesz rzucić palenie z niewielką pomocą

Jeśli martwisz się o to, aby rzucić palenie, ta strona poprowadzi cię przez etapy rzucenie palenia krok po kroku. Dowiesz się, jak się przygotować, jak rzucić palenie i jak upewnić się, że nie ma nawrotu. Dowiesz się również porady, które sprawiają, że rzucenie palenia jest łatwiejsze prawdopodobnie jesteś na etapie, gdy część ciebie chce rzucić palenie, ale część z was tego nie robi być może martwisz się o abstynencji lub boisz się, że zawiedziesz weź to jeszcze te myśli na bok.

Skup się na tym, dlaczego chcesz rzucić palenie, i to daje motywację do sukcesu dobra wiadomość na temat palenia polega na tym, że nie ma znaczenia, ile masz wędzone lub jak długo wędzone jeśli wyjdziesz teraz, twoje ciało zacznie rosnąć i będzie dbać o ciebie, nawet po wielu latach zaniedbań.

Co powoduje, że rzuceniu palenia palenie zwiększa ilość receptory nikotynowe receptory w mózgu. Kiedy rzucasz palenie, receptory te nadal się spodziewać nikotyny, a gdy go nie otrzymują, zaczynają się dostosować. Ten proces adaptacji jest to, co powoduje, że pragnienia i moje życie jak Długo Trwają Objawy Odstawienia Nikotyny nikotyna wychodzi z organizmu przez 72 godziny po tym, jak rzucił palenie.

Objawy odstawienia nikotyny zwykle osiągają swój szczyt w ciągu 2-3 dni po tym, jak rzucił palenie, i ustępują w ciągu 1-3 miesięcy trwa co najmniej 3 miesiące dla mózgu chemii, aby wrócić do normalnego życia po tym, jak rzucił palenie ostatnie dwa objawu, aby przejść, jak zwykle, drażliwość i niska energia każda skuteczny program rzucania palenia powinna uwzględniać ten długi okres adaptacji. Dlatego niektórzy lekarze zalecają powoli отучаться od nikotyny za pomocą zastępczej nikotyny terapii w ten sposób większość ludzi zaczyna czuć się lepiej po 1 tygodniu i objawy zwykle ustępują w ciągu 3 miesięcy.

Każdy palacz wie że palenie jest również pokarmowej uzależnieniem,

Każdy palacz wie że palenie jest również pokarmowej uzależnieniem,Kiedy rzucisz palenie, twój mózg wciąż będzie pragnął ustnego odczucia papierosy jako część planu zaprzestania palenia, proszę substytutów doustnych, takich jak guma, surowe warzywa, морковные paluszki, cukierki, mieszadła do kawy, słomki itp jeśli planujesz używać substytutów nikotyny lub leki na rzucenie palenia, należy skontaktować się z lekarzem w tej chwili. Dowiedz się, jak ich używać. Dowiedz się więcej na temat potencjalnych skutków ubocznych i o tym, na co należy zwrócić uwagę. Data zwolnienia to osobiste zaangażowanie.

To ważne, bo to przygotowuje twój umysł podświadomie wybierz datę w ciągu następnego miesiąca. Nie musi to być wyjątkowy dzień unikaj dnia, gdy wiesz, że będziesz zajęty, napięte lub u ciebie będzie to szczególne wydarzenie, które może stać się wyzwalacz zapisz gdzieś datę swojego zwolnienia i patrzeć na nią każdego dnia.

Niech twoja determinacja rośnie w miarę zbliżania się jeśli masz zamiar wykorzystywać takie preparaty do zaprzestania palenia, jak Zyban (Веллбутрин, bupropion) lub Шантикс Шампикс, wareniklina, lekarz, być może, zaproponował ci teraz zacząć z nich korzystać. Zapytaj swojego lekarza, jak daleko przed swoją datę wyjścia trzeba zacząć brać tabletki. We wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych, jak i jakakolwiek zależność, wywoływana ludźmi, miejscami i rzeczami. Dla innych uzależnień obiekty, które są wyzwalacze, zwykle są wyroby narkotyków.

W tym przypadku atrybuty odnoszą się papierosy,

W tym przypadku atrybuty odnoszą się papierosy,Zapałki, zapalniczki i popielniczki pozbądź się ich wszystkich nic nie oszczędzaj na wszelki wypadek odswiezyc środowisko w domu, w pracy i w samochodzie. Zapach papierosów, na pewno jest wężyk szydełku, szczególnie na początku rzuć palenie jeden dzień za jednym razem nie myśl o tym, aby odejść na zawsze to może być wspaniałe zajmij się tym już teraz, i na dniach zaczną się pojawiać samopomoc badź dobry dla siebie.

To chyba najważniejsza i niedoceniona strategia pokonania w rzuceniu palenia. Jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy dla każdego człowieka, zwłaszcza dla osoby z uzależnieniem twoja tendencja będzie polegać na tym, by nie nagradzać siebie, kiedy wychodzisz. Ty jeszcze myślisz, że nie zasługujesz na to. Będziesz myśleć, że zasługują na nagrodę tylko po tym, jak długo nie palili.

Ale to stare myślenie to twoja szansa, aby nauczyć się lepiej radzić sobie ze strategiami to, jak można być dla siebie, inna dla każdego. Szukasz nowych sposobów, aby spotkać się tak samo, jak ścigany przez swoją zależność uczysz się nowe modele myślenia, które będą przydatne w dalszej części swojego życia nie próbuj przejść na dietę, rzucając palenie. Zbyt wiele wyrzeczeń nieuchronnie skończy się nieprzyjemnymi konsekwencjami. Zamiast tego spróbuj jeść więcej owoców i warzyw. Nikotynowa terapia zastępcza (NRT) pomaga zmniejszyć objawy odstawienia nikotyny, które, zdaniem wielu palaczy, są główną przyczyną rezygnacji z palenia.

Nikotynowa terapia zastępcza zwiększa częstotliwość rezygnacji z palenia na 50-70% nikotynowa terapia zastępcza nie jest substytutem копинг-strategii. Ma on do czynienia z fizycznym uzależnieniem od nikotyny, ale nie ma sprawy z behawioralną lub psychiczne uzależnienie od palenia.

Więc jaki program i strategia rezygnacji z palenia nadal ważne ważne to, co należy, jest wspólną informacji medycznej i nie jest dostosowany do potrzeb konkretnej osoby niektórzy ludzie mogą nie być w stanie korzystać substytucji nikotyny terapię z powodu alergii lub innych warunków zawsze należy skonsultować się z lekarzem przy podejmowaniu decyzji o swoje zdrowie.