Jak obniżyć poziom złego cholesterolu?

0
201

Jeśli twój cholesterol skrada się w górę,

Lekarz prawdopodobnie powiedział ci, że dieta i ćwiczenia fizyczne tradycyjne są kamieniami węgielnymi zdrowia serca mogą przyczynić się do zmniejszenia go a jeśli wolisz zrobić tylko jedna zmiana w czasie, aby obniżyć poziom cholesterolu naturalnie, możesz zacząć od diety.

Jeśli twój cholesterol skrada się w górę,

Podstawowa analiza kilka kontrolowanych badań, w których uczestniczyły setki mężczyzn i kobiet, wykazały, że zmiany w diecie zmniejszają poziom LDL i cholesterolu całkowitego, podczas gdy ćwiczenia same w sobie nie wpływają ani na jedno, ani na drugie jednak dodaj ćwiczenia aerobowe nasiliły zmniejszające stężenie lipidów efekty zdrowej dla serca diety ludzie. Którzy brali udział w badaniach, trzymali się różnych diet, od morza śródziemnego do niskokalorycznej. Jednak najbardziej skuteczne diety zastępują produkty z mocą, aby obniżyć poziom cholesterolu dla tych, którzy zwiększa poziom cholesterolu.

Według Kathy Mcmanus, dyrektora Departamentu zasilania w Brigham i kobieta szpitalem, jedzenie z uwzględnieniem twojego CHOLESTEROLU nie powinien być analizowany w самоотравлении choć, być może, będzie musiał pożegnać się z kilkoma przekąskami i fast-фудами, można zastąpić je innymi, które w równym stopniu spełniają nie musisz przestrzegać zasadę wszystko albo nic to naprawdę kwestia zdrowego rozsądku mówi oferuje ona kilka sposobów, aby zacząć otrzymywać twój poziom cholesterolu pod kontrolą i utrzymać go w porządku.

Istnieje wiele dowodów na udział tłuszczów trans na choroby serca pierwsze, co robimy, gdy konsultujemy pacjentów, to przejrzyj wszystkie źródła tłuszczów trans w diecie i robimy wymiany mówi Mcmanus Трансжиры są tworzone poprzez dodanie wodoru w płynny tłuszcz, aby pomóc mu twardnieje. Producenci żywności zaczęli używać трансжиры, bo przedłużają okres przechowywania pakowanych wyrobów piekarniczych.

Dostawcy fast-food zabrali je,

Dostawcy fast-food zabrali je,Bo można ich użyć ponownie i ponownie choć presja społeczna zmusiła spożywczemu zrezygnować z tłuszczów trans, nie zniknęły całkowicie aby nie jeść ich przez przypadek, należy uważnie przeczytać etykiety na opakowaniach produktów, przed włożeniem ich do koszyka.

Jeśli widzisz częściowo uwodornionych na liście składników, pomiń ten produkt. Jeśli трансжиры nie są zakazane restauracje w twojej okolicy, zapytaj, czy korzystać z kuchni częściowo uwodorniony olej przed złożeniem zamówienia tłuszcze nasycone i żywienioniowy cholesterol, które dostają się głównie z produktów pochodzenia zwierzęcego, nie jest do końca korzystne dla serca, ale można je jeść w małych ilościach.

Mcmanus mówi, że ponieważ jajka są tak dobrym źródłem składników odżywczych, to jest w porządku, aby mieć tyle, ile cztery żółtka na tydzień i białka tak często, jak chcesz. Ona również preferuje czerwonego mięsa, креветкам, омарам, serów o wysokiej zawartości tłuszczu, masła i mielonym produkty uboczni-ale tylko w małych porcji każdego z nich co kilka tygodni lub około tego. Jedz więcej wielonienasyconych i jednonienasyconych tłuszczów jak wielonienasycone i jednonienasycone kwasy tłuszczowe przyczyniają się do obniżenia poziomu CHOLESTEROLU.

Większość olejów roślinnych, w tym rzepakowy, z krokosza barwierskiego, olej słonecznikowy, oliwa z oliwek, owocowe i orzechowe, zawierają jedno i drugie. Tłuste ryby (np. łosoś, tuńczyk, pstrąg, śledź i makrela), nasiona, orzechy, awokado i soi są również doskonałym źródłem zwariować z kolorowymi owocami i warzywami owoce i warzywa zawierają wiele składników, które zmniejszają poziom cholesterolu, w tym błonnik, blokujące cholesterol cząsteczki, zwane стеринами i станолами i atrakcyjne dla oka pigmenty.

Lista przydatnych dla serca kolorów obejmuje cały zakres blacha zieleń,

Lista przydatnych dla serca kolorów obejmuje cały zakres blacha zieleń,Zółty cukinia, marchew, pomidory, truskawki, śliwki, borówki. Zazwyczaj, im bogatszy odcień, tym lepsze jedzenie dla ciebie unikaj rafinowanych cukrów i ziaren całe ziarna-jeszcze jedno dobre źródło błonnika. Zamiast wyrafinowanej mąki i białego ryżu spróbuj цельнозерновую mąkę, brązowy lub dziki ryż. Staroświecki owsianka jest również dobrym wyborem,ale nie w wersji do szybkiego przygotowania, które miały większą część włókna obrobione I nie wymieniać tłuszcz z cukrem to jeden z najgorszych opcji, które możesz zrobić ostrzega Mcmanus.

Producenci żywności mogą zwiększyć zawartość cukru, o niskiej zawartości tłuszczu салатных stacjach benzynowych i sosach, aby dodać smaku. Jeśli widzisz cukier, syrop kukurydziany lub dowolne słowo, kończąc na ose w górnej części listy składników, wybierz opcję z wyższą zawartością tłuszczu, bez tłuszczów trans nie zapomnij, aby liczyć kalorii wszystkie tłuszcze, dobre lub złe, zawierają dziewięć kalorii na gram około 100 kalorii na łyżkę.

W tym czasie jak przejść na zdrową dla serca diety, może trzeba śledzić zużycie kalorii w ciągu pewnego czasu. Trans-nienasycone kwasy tłuszczowe, które ludzie zwykle nazywają trans-tłuszcze, są nienasyconymi tłuszczami roślinnymi, które przeszły przemysłowego procesu uwodorniania, który sprawia, że ich stałe w temperaturze pokojowej.

Producenci żywności wykorzystują трансжиры, ponieważ są one stosunkowo tanie i trwałe. Cholesterol LDL może gromadzić się w tętnicach i zwiększać ryzyko chorób serca, zawału serca i udaru mózgu. Cholesterol HDL pomaga usunąć cholesterolu LDL z krwi według ankiety 2019 roku, niski poziom cholesterolu HDL jest często spotykane u osób z cukrzycą typu 2, co zwiększa ryzyko chorób układu sercowo-naczyniowego.

Autorzy sugerują, że leczenie powinno być koncentruje się na obniżaniu poziomu cholesterolu LDL, aby zmniejszyć to ryzyko w 2017 roku naukowcy wykorzystali hodowli, aby pokazać, że trans, profil kwasu pod nazwą элайдовая kwas ma toksyczny wpływ na нейроноподобные komórki Элаидиновая kwasu prowadzi do śmierci komórek i wzrost markerów stresu oksydacyjnego.