Czy można kontrolować cukrzycę za pomocą diety

0
88

Jeśli jest główną przyczyną choroby dziedziczne predyspozycje, a następnie, jest progresji bezpośrednio związane z nadmiernej masy ciała pacjenta. Nie raz zauważono, że ci, którzy byli w stanie schudnąć w cukrzycy typu 2, w tym samym czasie mieli do czynienia z moją chorobą.

Dlatego każdy, kto postawił smutną diagnozę, w pierwszej kolejności powinniśmy skupić swoje wysiłki w celu zmniejszenia wagi. Z pewnością będziesz zainteresowany nie tylko zapoznaniem się z naszymi zaleceniami, ale także spotkaniem z osobistym doświadczeniem odchudzania, jednego z naszych czytelników z cukrzycą.

Musisz kontrolować swoje diety

Pierwszą i najważniejszą zasadą utraty wagi z cukrzycą typu 2 jest stopniowe, a nawet utrata masy ciała. Ostra utrata kilogramów może spowodować poważne komplikacje. Zamiast pozbyć się choroby pacjent otrzyma kilka dodatkowych problemów. Jak można schudnąć w cukrzycy typu 2 bez szkody dla zdrowia, ale jednocześnie wystarczająco szybko i długo? Są sposoby. Najważniejsze jest przestrzeganie określonego stylu życia, żywności i żywienia. Adaptacja żywności jest kluczem w tym procesie.

Oto podstawowe zasady, które działają na odchudzanie z cukrzycą typu 2:

  • Ważne: pierwszym i głównym celem cukrzycy typu 2, aby stacja z powrotem do pracy w pełnym wymiarze czasu, aby rozpoznać insulinę i digestiraju. Wszystkie działania, w tym odżywianie w celu dostosowania wagi, powinny być skoncentrowane przede wszystkim na tym. Ale powinieneś pamiętać, że nie możesz posunąć się za daleko, a teraz wziąć duży ciężar. Jeśli poziom cukru we krwi wzrośnie do 11 mmol / l, musisz przestać i tymczasowo unikać każdej aktywności.

Jeśli chodzi o dietę z cukrzycą typu 2, zaleca się jeść co 3-3,5 godzin, nie częściej i nie rzadziej. Połowa tej części powinna być świeżymi warzywami lub owocami, jedna czwarta-produktami białkowymi, a druga czwarta produktów z kwaśnego mleka.

Obciążenia powinny być minimalne na początku treningu i stopniowo wzrastać. Ćwiczenia terapeutyczne z potrzebami cukrzycy pod nadzorem i nadzorem trenera.

To właśnie odpowiednio dobrali ćwiczenia fizyczne z regularną wydajnością:

  • Dodatni ładunek-zapewniony jest dobry nastrój na cały dzień;
  • Duża ilość kalorii szybko zużyta;
  • Stymulacja układu krążenia-co oznacza, że tkanki i narządy otrzymują więcej tlenu;
  • Metabolizm jest szybki;
  • Dodatkowe kilogramy i złogi tłuszczu pozostawiając naturalny sposób.
  • A co najważniejsze, Uprawianie sportu, nawet pod najbardziej opterećenjima, przyczynia się do stabilizacji glukozy we krwi.

Uwaga: pacjenci, którzy regularnie przychodzą do sportu, muszą koniecznie porozmawiać z lekarzem o zmniejszeniu dawki leku. Często staje się to możliwe.

Jaka jest Twoja dieta

Ważne jest, aby wybrać prawdziwy sport. Obciążenia powinny być intensywne, ale nie osłabiają. Oprócz pływaków i Atletyki na torze i boisku, prezentowane są Kursy tańca, turystyka, jazda na rolkach i nartach. Istnieją specjalne kompleksy, które są opracowywane trenerów i lekarzy, szczególnie dla pacjentów cierpiących na cukrzycę typu 2.

Oto przybliżona lista ćwiczeń.

  • Chodzenie po miejscu jak wiertło. Stopniowo należy przyspieszyć rytm, a następnie wyciąć go, a więc kilka razy z rzędu. Jak zwiększysz obciążenie, możesz naciskać na obcasy, a potem pończochy na zmianę.
  • Bez zatrzymywania, obrót głowy w okręgu po jednej, a następnie po drugiej stronie. Ten element pochodzi ze wspólnej gimnastyki.
  • Po obróceniu głowy można wykonać obrót w różnych kierunkach za pomocą ramion, łokci i nadgarstków, najpierw każdą ręką osobno, a następnie obiema rękami.
  • W końcu dodano siły ćwiczeń z dumbbelama. Trwają nie dłużej niż 10 minut.
  • Ostatni etap to znowu chodzenie na miejscu z postupnim zmniejszając tempo.
  • Kompleks ten należy wykonywać dwa razy dziennie-rano i wieczorem. Ale w najmniejszych niedogodnościach zawody powinny zostać zawieszone.

Jeśli pacjent ma ciężką postać otyłości i nigdy nie uprawiać sportu, trzeba zacząć od pierwszego ćwiczenia – po prostu chodzenie. Kiedy staje się oczywiste, że nie ma negatywnych skutków ubocznych, można stopniowo wprowadzać kolejne ćwiczenie. I tak dalej, aż do końca, aż cały kompleks nie przezwyciężyć.

Dlatego zgodziła się uczestniczyć w ciągu 17 tygodni w całkowicie płynnej diecie, podczas której musiała się poddać i gotować, a także od zakupów. Jadła nawet oddzielnie od swojego męża Jima. Jak możesz nie wpaść w pokuszenie? Zamiast tego jadła cztery płynne posiłki dziennie. Aby je zrobić, człowiek nie musi być top chef; zupa lub shake robi to wyrzucić proszek z torby, zmieszać go z wodą i to by było na tyle. Posiłki zawierały 200 kalorii, ale jednocześnie miały doskonale zbilansowane składniki odżywcze.

Jak to możliwe

Wyniki badań zostały opublikowane przez Lancet i Międzynarodową Federację Diabetologiczną. W badaniu wzięło udział 30 wolontariuszy, w tym osoba – wśród nich i Tutty – cierpiąca na cukrzycę typu 2 w przedziale od 6 miesięcy do 23 lat. Wszystkie są umieszczone w tym samym schemacie diety: w ciągu ośmiu tygodni miały tylko 600 do 700 kalorii dziennie.

Średnio schudły 14 funtów, a w ciągu następnych sześciu miesięcy, w których spożycie żywności było o jedną trzecią niższe niż przed wzięciem udziału w tym badaniu, z 12 z nich, waga nie wróciła, a cukrzyca przeszła na emeryturę. Ale wyniki z 13 ” turnaround „( trinaestom pacjenta funkcjonowania trzustki i produkcji insuliny normalizirali były w ciągu sześciu miesięcy zmniejszona żywność po zakończeniu badania) są bardzo interesujące i orientacyjne.

W rzeczywistości wśród dijabetolozima nie jest ci nieznany utrata masy ciała może prowadzić do zmian, które wywołałyby długotrwałe wycofanie choroby cukru. Jednak naukowiec z University of Newcastle wskazał kluczowy szczegół: każdy ma swoją własną grubość progu. A po zakończeniu badania, a mianowicie, większość respondentów, niezależnie od utraty wagi, inne nadmiernej grubości lub zagrożone, ale dieta jest w części respondentów na jednym poziomie dziecko wolne od wagi metabolicznej kamizelki i umożliwić nieprzerwaną produkcję insuliny.