Listopad 2018

Dieta mięsożernych jest wszystko-wołowina utrata masy ciała moda nie musi spróbować

Dieta mięsożernych jest wszystko-wołowina utrata masy ciała moda nie musi spróbowaćJeśli myślałeś, że dieta keto-wysoko w grubej i super-niski carb—było ograniczający, ludzie biorą go do nawet ponad najprawdopodobniej wyżyny i powodują jego dietą mięsożerne zwierzę. I to zyskuje dzięki jednemu z kanadyjską блоггеру, który je tylko mięso.

Przepraszam, co?

Bloger Michael Peterson, 26 lat, niedawno pojawiła się w cnsfoundation.org londyńskiej gazecie „The Times” za swoje kontrowersyjne diety. Wraz ze swoim ojcem, guru stylu życia Jordana Petersena, ona je tylko wołowinę i sól i pije wodę. Po cierpienie od choroby autoimmunologiczne objawy, takie jak depresja, zmęczenie, zwiększenie masy ciała, ona mówi, że ona zwróciła się do ekstremalnej diecie. „To brzmi ekstremalnie, ale to było jedyne, co w pełni odjął depresję, i autoimmunologiczne objawy znowu zniknął. Ja tak jem od grudnia 2017 roku. Nigdy tam nie wrócę. Nigdy nie czułem się tak wcześniej, i to jest niesamowite”, – pisze w swoim blogu. Jak powiedziała „the Times”, „wołowina-to jest to, co sprawia, że czuję się lepiej.”

Peterson, który ma prawie годовалая córka, również przypisuje dietę swojemu niezwykłemu послеродовому ciała.

„Ale ja bym powiedział, że to jest to, że kobieta, nie zajmująca się sportem, może wyglądać jak jedzenie zero carb po urodzeniu dziecka”, – niedawno opublikowała ona.

Przeczytaj komentarze na jej Instagram, a zobaczysz, że jest zalany instrukcjami. („Jesz ziołowy lub zasilanie?””Możesz jeść jajka?””Czy przyjmujesz suplementy?”) Spojrzenie na # carnivorediet na Instagram pokazuje, że rośnie liczba ludzi, żywią się głównie mięsem (i, być może, niektórych jajkami i serem).

Czy należy spróbować diety mięsożernych?Czy należy spróbować diety mięsożernych?

Absolutnie nie. Peterson ma długą historię problemów zdrowotnych, z którymi musiała pracować, w tym reumatoidalne zapalenie stawów, chronicznego bólu i depresji, i nie należy jej winić, jeśli znalazła coś, co działa dla niej. (Jej depresja i zapalenie stawów zniknęły od stycznia, mówi). Jednak Mamy teraz dziecko-plakat do diety mięsożernych, to, że większość ludzi nie należy próbować.

„Nie jestem fanem ścisłe ograniczenie całej grupy żywności dla ograniczenia pożywienia”, mówi Mike Roussell, doktor nauk medycznych, autor MetaShred diety. Natomiast celem Peterson, być może, polegała na tym, aby traktować ją problemy zdrowotne, dieta staje się w zasadzie tylko, że dieta dla utraty wagi. „Nie ma powodu, dlaczego nie można po prostu jeść wołowiny, sól i wodę. Można, ale dlaczego? To najszybszy sposób, aby osiągnąć swoje cele? Nie. Istnieje wiele danych potwierdzających spożywanie diety bogatej w mięso i warzywa” – mówi .

Peterson przyznaje, że nie ma żadnych badań medycznych, aby wspierać jej podejście, i to jest klucz do tego, aby mieć na myśli dla wszystkich, zastanawiając się, czy mogą one uzyskać takie same wyniki, co tylko wołowina. „To klasyczna historia o tym, jak doświadczenie jednego człowieka rozszerza się, aby przewidzieć doświadczenie mas, i nie prawdopodobna naukowej przyczyny, dlaczego widać poprawę zdrowia psychicznego przy jedzeniu w ten sposób” – mówi Русселл. Nie mówiąc już o tym, że to może być dieta, która „leczy”; to jest po prostu zbyt duży skok. Przeczytaj opowieść jak rozrywkę, mówi, rather than brać bardzo podejście jak konsultacje medyczne lub zasilania.

Poza tym, to może być złe dla serca w końcu—zwłaszcza w zależności od kawałków czerwonego mięsa, które można jeść (i jeśli to wszystko, co jesz). (Ludzie na diecie mięsożernych w dużej mierze opierają się na tłuste kawałki mięsa.) „Przygotowanie białka, głównie jedzą czerwone mięso (np. wołowina) regularnie kontaktuje się z dokładnością do 60 procent zwiększa ryzyko chorób serca; jest to w przeciwieństwie do ryb, bez skóry, mięso z drobiu, zboża, owoce, warzywa, rośliny strączkowe i białko, które zmniejszają choroby serca” – mówi John Higgins, doktor nauk medycznych, profesor sercowonaczyniowa medycyna z Mcgovern UTHealth szkołą Medyczną przy Houston. Zaleca się dietę śródziemnomorską swoim pacjentom, że to badanie wspiera zdrowe serce, jak i w leczeniu depresji.

Na przykład, jedno randomizowane badanie, publikujący w czasopiśmie Nutritial Czy należy spróbować diety mięsożernych?Neuroscience, wykazały, że u osób dorosłych z depresją po diety śródziemnomorskiej w ciągu trzech miesięcy wskaźniki depresji poprawiły się o 45 procent w porównaniu z 27 procentami tych, którzy przechodzą terapię grupową. Inny w medycynie BMC okazało się, że 32 proc. ludzi na diecie śródziemnomorskiej osiągnęli remisji w swoich wskaźników depresji w porównaniu z 8 procentami w grupie wsparcia.

Nie oznacza to jednak, że wołowina brakuje. Roussell zaleca obejmować wołowiny dla utrzymania ogólnego zdrowia. „Wołowina zawiera 10 podstawowych składników odżywczych, które mogą utrzymać zdrowe funkcjonowanie organizmu od układu odpornościowego do zdrowia mózgu do mięśniowy odbudowy i wzrostu” – mówi. Jego badania pokazują, że codzienne spożywanie chudego mięsa wołowego wraz z dietą o niskiej zawartości tłuszczu, który zawiera całe ziarna i warzywa, zmniejsza czynniki ryzyka chorób serca, mówi.